موسیقی بی‌کلام برای هر کس معنای متفاوتی دارد، ممکن است وقتی که مخاطبان به آوای سازها گوش می‌سپارند، یک نفر از ویولن خوشش بیاید و فرد دیگری از سازهای بادی و به فراخور حس و حالی که دارند درک متفاوتی از آن موسیقی داشته باشند. ولی زمانی که موسیقی باکلام است، محوریت کار کلام می‌شود و مخاطب با توجه به متن کلام و مفهوم مورد نظر شاعر پیش خواهد رفت.»

بخشی از صحبت‌های کیوان ساکت که در مصاحبه با ایسنا عنوان شده است.

این نوازنده و آهنگساز قرار است ۲۲ و ۲۳ آبان ماه به عنوان سولیست تار و سه‌تار همراه با ارکستر ملی، کنسرتی را با آهنگسازی خودش در تالار وحدت به روی صحنه ببرند.

این کنسرت به رهبری مهمان نصیر حیدریان با اجرای قطعاتی از جمله آرزوی بزرگ، رقص ایرانی، خاطره، رقص شیرازی، کرانه، شوق دیدار، غم وشادی، راپسودی چهارگاه، راز مهتاب، حرکت دائمی، مادر، چهارمضراب بیات شیراز، سرمست، سرمست، گفتگو، رقص گیلکی و رستاخیز برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب

موسیقی نواحی ایران به مناسبت هفته وحدت در بازار بزرگ ایران طنین‌انداز می‌شود

موسیقی جامعه را مهربان‌تر می‌کند

سبقت کتاب های صوتی تا سال 2020

سایه تحریم با چاشنی سانسورهای صدا و سیما در اختتامیه جشنواره فیلم فجر

بیلی آیلیش ۱۸ ساله برنده چهار جایزه موسیقی گرمی ۲۰۲۰

موسیقی ,رقص ,کلام ,سرمست، ,متفاوتی ,حیدریان ,تالار وحدت ,وحدت به ,به روی ,روی صحنه ,در تالار
مشخصات
آخرین جستجو ها